زنگ هشدار برای مورایس؛ خشم هواداران و مسئولان سپاهان از شکست غیرمنتظره 

بدبین ترین هوادار سپاهان هم انتظار شکست تیمش در نخستین بازی آسیایی برابر حریف اردنی را نداشت. در واقع شکست غیرمنتظره برابر الوحدات، اوضاع را برای ژوزه مورایس تغییر داد.
کد خبر: ۱۲۶۰۴۵۱
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷ 18 September 2024
|
4004 بازدید
|
۳

زنگ هشدار برای مورایس؛ خشم هواداران و مسئولان سپاهان از شکست غیرمنتظره 

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال سپاهان در شرایطی دیشب عملکرد ناامدیدکننده ای برابر الوحدات اردن داشت که آنها تنها تیمی هستند که در لیگ برتر فصل جاری صاحب صددرصد پیروزی شده اند. 
سپاهان در لیگ برتر 4 بازی برگزار کرده و 12 امتیاز به دست آورده است اما در نخستین گام آسیایی ناکام ماند و با شکستی غیرمنتظره، دست خالی به ایران بازمی گردد. البته اگر ناکامی سپاهان در صعود به لیگ نخبگان آسیا را هم درنظر بگیریم، نارضایتی هواداران بیشتر قابل توجیه می شود. مورایس و شاگردانش در شرایطی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲ را با شکست 2-1 برابر الوحدات آغاز کردند که در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان هم متحمل شکست سنگینی برابر شباب الاهلی شدند و نتوانستند به سطح اول(الیت) این فصل مسابقات قاره ای راه یابند و راهی سطح دوم مسابقات شدند.
همین موضوع باعث شد تعدادی قابل توجهی از هواداران سپاهان نارضایتی خود را علنی کنند و از دقایقی بعد از بازی دیشب، زیر پست‌های این باشگاه در شبکه اجتماعی کامنت‌های اعتراضی گذاشتند و با هشتگ اخراج مورایس، عصبانیت و خشم خود را علنی کردند.
البته در شرایط فعلی توجه و تحقق این خواسته هواداران ناراضی سپاهان چندان منطقی نیست و به نظر نمی رسد که مدیران باشگاه در راستای قطع همکاری با ژوزه مورایس حرکت کنند. با این اوصاف خبرهایی وجود دارد مبنی بر اینکه شکست های متوالی در آسیا (این پنجمین شکست پیاپی سپاهان در رقابت‌های آسیایی بود)، ممکن است زنگ خطر را برای مربی پرتغالی به صدا در آورد. گفته می شود با دستور اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه، اعضای کمیته فنی باشگاه سپاهان با هدف بررسی شرایط تیم و کمک به سرمربی در حوزه مسائل فنی، تشکیل جلسه خواهند داد. قرار است تعدادی از پیشکسوتان فوتبال اصفهان و سپاهان در این کمیته حضور داشته باشند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
این همه بریز و بپاش طوفان زرد آسیا و باخت به تیم اردن...خخخخخخخ
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
این بازی بودانجام دادید مایه آبرو ریزی برافوتبال اصفهان و ایران بودمن هوادارفقط وفقط خواستار اخراج مورایس و دسیارانش واوردن یک مربی بومی هستم‌ مورایس شهامت مربیگری نداره تادیرنشده اقدام کنیدتازه اول فصله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
یک مربی ایرانی با این همه. بازیکن نسبتا خوب این تیم را باید اداره. کند تا به نتیجه برسد موررایس خیلی ترسو و صعیف است
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟